کسب رتبه نخست رضایت مشتریان از خدمات فروش برای سومین بار متوالی توسط شرکت مدیران خودرو

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ساعت ۱۲:۰۵
کسب رتبه نخست رضایت مشتریان از خدمات  فروش برای سومین بار متوالی توسط  شرکت مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو   برای سومین بار متوالی موفق به اخذ رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از فروش گردید ، این ارزیابی مرتبط به 3 ماهه چهارم سال 98 میباشد ، از آنجا که ارزیابی فوق توسط سازمان کیفیت و استاندارد کشور برگزار میشود و به صورت 3 ماهه میباشد  از سال 97 تا کنون در 8 ارزیابی اخیر ، شرکت مدیران خودرو 7 بار موفق به اخذ رتبه نخست گردید که خود نشان دهنده وظعیت مطلوب در میان خودروسازان داخلی میباشد ، در این ارزیابی شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز  707 گردید ، در حالی که متوسط این صنعت  امتیاز 605 بوده است ،    که نشان از اختلاف بالا با امتیاز استاندارد دارد که عملکرد بسیار خوب این شرکت را در بحث رضایت مشتریان از پروسه فروش این شرکت را دارد.

نظرات

نظر دهید

نظر خود را در مورد این مطلب بگذارید .