رضایت و وفادارسازی مشتری اولویت اول ام‌وی‌ام در سال 1396

با حضور مدیران ارشد و جمعی از نمایندگان برتر مدیران خودرو برگزار شد؛ همایش سالیانه شرکت مدیران خودرو با موضوع بررسی راهکارهای اجرائی در تامین رضایت مشتریان و ارتقاء برند ام وی ام در سال 1396
رضایت و وفادارسازی مشتری اولویت اول ام‌وی‌ام در سال 1396

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ همایش سالیانه نمایندگان برتر ام‌وی‌ام  با حضور مدیرعامل آقای ژانگ، جناب اقای حسین شریعت عضو هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو و معاون بازاریابی و فروش ام‌وی‌ام جناب آقای مهندس اکبری و چند تن از مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد. در این همایش ضمن قدردانی و تشکر از نمایندگان برتر ام‌وی‌ام به جهت عملکرد مثبت در سال گذشته، راهکارهای اجرائی در تامین رضایت و ایجاد وفاداری در مشتریان بررسی شد تا شرکت مدیران خودرو سال جدید را با محوریت توجه به مشتریان و تعیین راهبردهای مشتری‌مدارانه به نمایندگی های خود نوید بخش سالی پربار در دستیابی به اهداف تعیین شده خود داشته باشد. در این همایش با ارائه خلاصه گزارشی از عملکرد نمایندگی ها درحوزه‌های مختلف بار دیگر به جایگاه مشتری به عنوان محور کلیدی فعالیت های بازاریابی، تولید، فروش و خدمات پس از فروش تاکید شد. همچنین در ادامه هر یک از مدیران نمایندگی در خصوص اصلاح و بهبود برخی فرآیندهای تاثیرگذار در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش در راستای افزایش رضایت مشتریان نظرات خود را بیان نمودند. در پایان با جمع بندی موضوعات و تاکید بر گسترش کمی‌و‌کیفی خدمات فروش و پس از فروش از نمایندگان خواسته شد تا تمام توان خود را در تامین رضایت مشتریان در حوزه های مختلف اعم از فروش و خدمات پس از فروش بکاربگیرند. این همایش بعنوان اولین گردهمایی راهبری شرکت مدیران خودرو در سال 1396 بود تا برند ام‌وی‌ام نشان دهد همواره در تلاش برای بهبود فرآیندهای داخلی و مرتبط با مشتری است  تا بتواند هموراه رضایت و وفاداری مشتریان را در راس اولویت های کاری خود دنبال نماید. علاقه مندان میتوانند جهت اطلاع از محصولات، خدمات و سایر فعالیت های شرکت مدیران خودرو به وبسایت رسمی به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.