صادرات 500 هزار دستگاه در سال /چری به دنبال ورود به بازار اروپا و آمریکای شمالی

آقای ایین تاونگ یاو رئیس هیات مدیره گروه چری اینترنشنال: ما به دنبال اهداف بزرگتری هستیم. و از تیم همکاران خودم می‌خواهم بر روی هدف تولید یک میلیون و پانصد هزار دستگاهی برای بازار داخل (چین) و صادرات 500 هزار دستگاه در سال متمرکز شوند
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ساعت ۰۸:۰۲
صادرات 500 هزار دستگاه در سال /چری به دنبال ورود به بازار اروپا و آمریکای شمالی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، این رئیس هیات مدیره گروه چری اینترنشنال در حاشیه همایش سالیانه نمایندگان این شرکت در چین، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اهداف آتی شرکت چری را تشریح کرد. حضور در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی، افزایش طرفیت های تولید در داخل و صادرات 500 هزار دستگاهی در خطوط تولید چری در خارج از این کشور، توجه به مباحث هوش مصنوعی و بکار گیری تکنولوژیهای نوین در محصولات آتی این شرکت از جمله برنامه هایی بود که در این نشست به آن اشاره شد.
ایین تاونگ یاو با تشکر از تلاش تیم ایرانی فعال در ایران ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو بهره‌برداری از خط تولید جدید آغاز شود. همچنین ایین تاونگ یاو تیراژ تولید چری را کافی ندانست و از همکاران خود خواست با تمرکز بر فرآیندهای اجرائی به هدف تولید و فروش یک میلیون پانصد هزار دستگاهی در داخل چین و صادرات 500 هزار دستگاهی در خارج از چین جامع عمل بپوشانند.
ژانگ شاو دانگ معاون مدیر عامل گروه چری اینترنشنال ( که پیش‌تر در ایران و شرکت مدیران خودرو فعالیت داشته است) با اشاره بر احاطه کامل بر نیاز‌های جامعه مشتریان ایرانی در حوزه خودرو، گفت:" مردم ایران ذهنیت مناسبی نسبت به محصولات چینی ندارند، شرکت چری با حضور در ایران در حال تغییر این رویکرد است و می‌توان گفت که خودروهای چری اگر چه لوکس نیستند اما کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند نیاز طبقه متوسط را پاسخ گو باشد." ژانگ گفت الگوی فعالیت ما از نگاه اقتصادی فاصله گرفته است و ما با اینک با نگاه جدیدی با ماهیت بازاریابی سعی در توسعه زیرساخت های لازم برای برندسازی چری در خارج از چین هستیم. ما بصورت خاص بدنبال توسعه وایجاد زیرساخت های این اهداف هستیم و تا کنون زسرساخت های نمایندگان و شبکه خدمات را بطور خاص پیگیر بوده ایم.
در ادامه خانم ژاو هان مدیر عامل گروه روابط عمومی و تبلیغات از بکار گیری راهبرد جدید چری، هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته در محصولات آتی چری خبر داد و آن را بعنوان یک زیرساخت لازم برای فعالیت های آتی برند چری از آن یاد کرد.
در سال گذشته شرکت چری از مدل مفهومی خود با نام اکسید TX در نمایشگاه فرانکفورت رو نمای کرد تا نشان دهد ظرفیت های لازم برای ورود به بازارهای اروپا و آمریکا را دارد و اینک به دنبال اجرائی کردن اهداف خود، در حال توسعه منابع و حوزه های فعالیت خود است.

نظرات

نظر دهید

نظر خود را در مورد این مطلب بگذارید .