ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری


 

1 - معرفی واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شرکت مديران خودرو در راستاي تداوم ارتباط با گروه مشتريان و به منظور توجه بيشتر به خواستگاه آنان، اقدام به ايجاد واحد مديريت ارتباط با مشتري(CRM) نموده است.

2 - خط مشي مديريت ارتباط با مشتری و بررسی شکايات مشتری
"ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراري ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگو يي مناسب برای شکايتهاي احتمالي از طريق بکار گيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل باشيم .
لذا برای رسيدن به اين مهم استانداردهای
ISOTS10004:2010,ISO 10002:2004 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرا آن می دانند."

3 - اهداف اين واحد

  • - برقراري ارتباط دوطرفه و شنيدن صداي مشتري
  • - بررسي شکايات و درخواستها در کوتاهترين زمان ممکن
  • - توجه به ديدگاهها و خواسته هاي مشتريان


4 - فلوچارت رسیدگی به شکایات
برای دریافت فایل فلوچارت اینجا کلیک کنید

5 - نحوه تماس با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات
تلفن : ۴۷۶۵۱-۰۲۱ – داخلی ۴
ایمیل: CRM@MVMCO.IR